marți, 25 martie 2008

Îtâlnire de gradul III cu un grup de bikeri (montenbike-işti)

Mă întorceam cu amicul Zsigmond de la un minitur, nu prea reuşit, când am dat peste ei: puştani de 14-16 ani, sărind şi executând diverse acrobaţii pe un cap de pod. Am scos rapid camerele, şi dă-i la pozat. Unul dintre puşti s-a apropiat timid, şi ne-a intrebat de ce facem poze. I-am explicat că ăsta e hobby-ul nostru. Apoi am aflat că nu au voie sa facă ceea ce fac, că sunt pasibili de amenzi, că sunt în colimatorul poliţiei comunitare şi a gardienilor publici; la fel am aflat că în mod normal şi civilizat ar trebui să facă asta pe un teren special amenajat. Teren care nu există, şi pe care nimeni nu se înghesuie sa îl facă. Ba că nu e proiect, când a fost proiect nu au fost bani, când au fost bani nu a fost spaţiu... mă rog, cunoaşteţi vorba "de la Ana la Caiafa". Ne-am despărţit cu un gust amar...




Bine-nţeles, le-am trimis şi băieţilor un set de fotografii; sperăm să ne invite şi la o tură prin pădure.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poti comenta si tu!