joi, 3 ianuarie 2008

Aventuri pe malul Mureşului

Am ieşit ieri la pozăcit cu amicul meu, cunoscut pe net ca şi sithmaster. Am ieşit pe malul Mureşului. Decizie nu tocmai fericită, având în vedere că am ajuns la faţa locului în jurul orei 16; adia un vânticel plăcut (acum îl simt în ceafă). De pozăcit nu am pozăcit prea multe, fiind amândoi "plini de entuziastm". Însa am debitat cu graţie asupra vieţii (de ce trăim, unde mergem când vom muri... etc.). În traducere liberă: "bă! mi-au ingheţat mâinile!", şi "cu ce ISO tragi? A, 1600! Frumos!". Apoi l-am târât cu necruţare după mine, pe jos, preţ de vreo 4 kilometri, refuzând cu încăpăţânare orice mijloc de deplasare modern (taxi). Asta după ce bietul om patinase ieri vreo doo ore, după o pauză de n ani. Un cadru al realizărilor mele măreţe urmează mai jos. Restul vor urma.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poti comenta si tu!